Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

Jawab Tag ERma & Iejat

on Thursday, March 5, 2009

Ni bru berkesempatan nk langsaikan TAG Iejat & Erma (korang tag benda yg sama..so aida jwb skali laa yek... sorry laa lmbt buat..hehehhe..busy maa…


1. Anda rasa anda hot?
Hot kot..sbb slalu dgr hotfm..hahaha

2. Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?

sbb rindukn najla..hikhikhik...najla kn ank buah aunty yg comel...kan mama najla kn...hikhikhik


4. Bila kali terakhir makan pizza?
Enth..x ingt..ada ari tu g mkn domino pizza ngan dak rmh kak zue kot yg last skli…


5. Lagu terakhir yang anda dengar?
Dygta- Kerna ku sayang kamu


6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Duk layan hotfm sambil berangan jap..hikhikhik


7. Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Tetttt...dah lama x dgr panggiln tu..dulu2 ada seseorg tu slalu panggil dgn panggilan tu..tp skrg dah xde dah..hahhaha


8. Tag lagi 6 orang :
Alaa semua dah kna tag...camne ni...tag balik blh


1. Cik Ina 2. kak Hezrin 3. kak wani 4. wan 5. kak zai 6. wana (hahhaha dia jwb ke???biarla nk tag jgk..kihkihkih..semua dah kna tag..layan kn je laaa //*Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag…


9. Sapa No 1 pd anda?
My luvly lect & my luvly sister..windunyaa kat cik ina....
10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
dengan tettttt...hikhikhik..smga berbahgia....
11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
Org kuat fun corner aka webmaster..hikhikhik


12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
ni baru je knl..hikhikhik...kat hotfm bigjem & telematch..geng amcrew jgk..hikhikhik


13. Siapakah orang nombor 2?
Mama kepada hakimi & hazimi..kak bila mau jmp ekkk


14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
Pesanan apa yeak..teruskn kerjaya anda..i allways support u...semoga trus success...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks