Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Today Was A Fairytale~

on Monday, November 5, 2012

One of the best part of me did found her happiness..she's one of the best sister ever in my life.Always there for me more than a friend should be..And now...she did met her soulmate..I almost in tears when I saw her on her wedding day.She's really beautiful,a huge n a pretty smile ever seems nailed on her face... CONGRATULATION dik..I love u so much and just know that you're one of the best part happened in my life...
The Bride
2 Oktober 2012 selepas Asar, bertempat di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah menjadi saksi penyatuan ikatan 2 hati antara Nik Aiman & Qistina...Alhamdulillah dengan sekali lafaz adikku Qistina selamat di ijab kabul dengan jejaka pilihan hatinya...i'm happy for you sis...semoga bahgia melayari bahtera rumahtangga...Malamnya selepas Isyak di adakan majlis tahlil & doa selamat serta majlis berinai di rumah pengantin perempuan di Klang.
3 October 2012 diteruskan majlis dengan majlis bersanding..Alhamdulillah cuaca elok sepanjang majlis..semuanya berjalan lancar..
p/s: Adikku Qistina..Selamat Pengantin Baru..semoga berbahgia sampai ke hujung nyawa..after this dah xde sedih2 lagik tau...moga kebahgiaan sentiasa mengiringi perjalanan kisah hidupmu dengan kasih sayang & rahmat dari Yang Esa..Moga menjadi isteri yang solehah serta ibu mithali hikhihik...love you forever ever after... :)

 

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks