Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

Anugerah Terindah

on Sunday, January 25, 2009

Terdetik rasa dihati tuk bersms bertanya kabar kpd seseorg awal pg td..dialah sahabat,kakak, teman bicara, teman mengadu suka duka & segala2nya bagi saya... perkenalan yg dah hampir lima tahun lebih ini semakin lama semakin utuh,semakin disirami kasih sayang & insyaallah berkekalan smpi bila2..sentiasa mekar dihati kami....perkenalan yg x pernah dijangka suatu masa dahulu terjalin sehingga kini.. begitu utuh sekali...walaupun ”statusnya” skrg dah berubah kpd not single.... hehehe...tp dia still cam dulu....pd awalnya just nk infrm I’m in hometown....(terimbas kembali detik pertama perkenalan dengannya..mmg melucukan...till kapan pun x kn kulupakan saat2 itu..hehehe)

Msg yang pada mulanya biasa-biasa...Tiba-tiba berubah...Mengundang rasa nun...jauh, ke lubuk hati...Terbit sudah rasa sayu...Tanpa sedar..ada air di alis mata...(cengeng benar saya)...terharu sangat...Rasa ingin pergi padanya...Seperti dulu... Menumpang bahu menangis...Menumpang kasih berbicara rahsia hati...Meminjam dirinya seketika untuk berkongsi cerita...Bergelak ketawa..walau lewat dinihari...

Kakak saya ini...
Amat dekat di hati saya...famly saya jugak mengenalinya... walaupun kami jarang berjumpa... (maklum laa masing2 busy..nak2 pula sejak saya merantau jauh ni..lagi laa ssh kami nk jmp..) tp saya appreciate sgt dia ni...klu nk dibandingkn dengannya. Siapa laa kita ni kn..dia pun bukan calang2 org..org yg dikenali jugak di sana...tp padanya itu semua tak penting..yg penting keikhlasan di dalam hati..kejujuran bersahabat...sbb itulah persahabatan kami alhamdulillah..smpi skrg masih cam dulu lagi...ku panjatkan syukur padaMu Ya Allah kerana anugerahkan ANUGERAH TERINDAH ini...tp sepeti yg dia cakapkn pada saya...walaupun jarang berjumpa as long as we can communicate even sms ;) ... sbb tu laa klu saya mendiamkan diri akan dtglah sms or calling dr my sis ni..dia tahu rasa hati saya...dia tau saya sedang bersedih or berduka...yg paling dia risau klu saya mendiamkan diri disebabkan dirinya...huhuhu.. sabarkn je laa...tp smpi skrg tak pernah pun kakaku ni mencalit kelukaan dihatiku.. bahkan dialah yg membuah kan ceria dihatiku walaupun kelukaan dr pihak lain.... thanks dear for being my sister...thanks for ur advice and concern...

~~~uitss jam dah menunjukkan pukul 1.45am...esk bnyk lagi agenda nk diselesaikan ni...mau masuk ke kamar beradu dulu laa..jmp lagik di lain entry ye...daaaa~~~

Wa’salam

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks