Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

Detik 12.40am

on Sunday, January 25, 2009

Huhhh jam dah menunjukkan pukul 12.40am….td baru je dengar bunyi mercun kat luar tu…maybe kaum2 cina sedang merayakan perayaan diorg…tika ini saya sedang berada di kampong..balik bercuti sempena perayaan Chinese New Year..spt yg saya perkatakn pd kawan saya..Kitakn masyarakat majmuk..kenala merayakan pelbagai perayaan..ahaksss..td baru g braya dgn unlce kedai perabut tu….hahaha..dapat pau limau je..kihkihkih..sebenarnya g temankn mak bli perabut..tu yg mengepau sekali..huhuhuhu…& dia kasi angpau RM10…hikhikhik

Sebenarnya tgh carik idea nk menulis je..semtara idea lain datang tulis yg ni dulu..yg satu lagik nanti dah siap bru upload…hehehe…ni selingan je untuk tatapan bersama…

Kembali

Wahai Tuhan yang Maha Pemurah
Terangilah ku dengan nur imanMu
Hanya Engkau tempat aku berserah
Mohon magfirah di dalam syahdu

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih
Ampunilah segala dosaku
Laksana bumi di laut memutih
Hanyut ditelan gelombang nafsu
Hari hari yang telah aku lalui
Ingin ku tinggalkan terus bersemadi

Ingin aku kembali kepada fitrah insani
Tak sanggupku jelajahi rimba duniawi
Bebaskanlah diriku dari di belenggu
Dosa noda nafsu durjana
Terimalah taubatku Ya Allah
Bimbinglah daku ke jalan redhaMu
Moga sinarMu terangi hidupku
Didalam kegelapan

Aku kan kembali padaMu Rabbi
Menghadapmu Ya Rabbulizzati
Segala ketentuan ku pasrahkan
Di hujung penghayatan...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks