Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

I Luv My Girlfriends..

on Friday, April 10, 2009

tiba2 je nk posting gambar2 ni...apa2 pun I miss u all...kangen banget deh...bila laa dapat hangout sama2 lg yek...buat kerja giler cam ni..g amk gmbr camni lagik..lepak2..shopping2...2 dah kawin 2 solo lagik tu yg dah lama x lepak sama2 nie..hahahaha..tggu pn matun turun KL & tggu pn aliah free laa jwbnya...apa2 pun korang bila I blh jd aunty ni...adoyaiiii...




it's amazing when strangers become friends, but its sad when friends become strangers. I never want to lose u as a friend!

I met u as a stranger.
Now i have u as a friend.
I hope we meet in our next walk of life where friendship never ends.
♥I
♥may
♥not
♥be
♥the
♥most
♥important
♥person
♥in
♥your
♥LiFE
♥I
♥just
♥hope
♥that
♥when
♥you
♥hear
♥my
♥name
♥you
♥smile
♥&
♥say
That's My Friend..

2 comments:

Skyways said...

kawan aida yang tepi skali tu macam rupa RIni Af tu erk???..

Aida Arisya said...

yg mana satu ni?yg tudung hjau ke peech tu?..opss ari ni besday dia laa..nsb dah wish siap2..Happy besdy mek laa..May God Bless You & mga cepat2 kawin...hikhikhik

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks