Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Andai Ku Dapat Memilikinya...~

on Wednesday, July 15, 2009


Tiba2 ari ni rasa nk update gambo ni....huhuhu seandainya ku dapat memilikinya..alangkah bahgianya hidupku....sebenarnya dah sekian lama dah nk memiliki PSP nie...tp x mampu lg buat masa skrg..huhuhu...ermmm...sapa laa yg baik hati nk kasi gua PSP ni kn???ermmm ada ke org yg nk kasi..huhuhu..???impian tinggal impian je laa nampaknya..uhukssssss...x pe laa...ada duit gua angkut lu...huhuhu...tp xtau laa brp abad lg bru dapat ni..ahakss..

setiap kali pergi mana2 klu ternampak benda ni..mataku x kn terlepas duk usha...dlm hati terdetik..bila laa kau akan jd milikku...mungkin orang akan cakap, lupakan saja yang bukan milik kita, jangan diangankan kalu rasa x mampu nk miliki tapi, sukar untukku lupakan sbb saya mmg dah jatuh hati padanya...huhuhu...dlm hati berdetik lagi...insyaallah...suatu saat akan tiba..kau pasti ku miliki... :)

3 comments:

pejal82 said...

chayok2..aku kalau kaya..aku beli ko 8..

Hezrin Ahmad said...

beli le apa lagi tunggu, ekeke

Aida Arisya said...

uwaaa x mampu bli lg laa kak...apa kata akak blikn tuk aida...hahahaha

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks