Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~Durian Oh Durian~

on Friday, July 3, 2009

Ermmm xtau nk cerita apa ni..saja nk menyemak jap..hahahah….
Huhhh musim DURIAN kembali lagi..ehh dah nk habis musim pun kan??heheheh…adoyaii klu kat kg ni mesti duk melantak durian bnyk2 ni….kempunannyaa nk mkn durian kg…bru ni housemate ada bawak balik durian…siap dia ckp lg “nah aida..ur pebret”..hahahha..tp x puas mkn..skit jek..huhuhu…sbb biasa klu kat kampung berbiji durian habis ku sapu…hahahha…tp bersyukur dgn apa yg dapat..ahaksss..sekurang2nya hilang kempunan skit walaupun rasanya x sesedap durian kampong…nak bli durian kat sini x pandai laa..ari tu dah bli…tp x kena citarasa lak..tak berapa sedap….tapi yang bestnya baru ni dapat makan durian dari kampong adik..ibu bawak….walahhhhh..tip topppp….mmg best giler..isinya kuning keemasan…walaupun x dapat mkn banyak sekurang2nya berbaloiii sbb mmg sedap laa..hikhkhik…hilang kempunan jap…tp cam x puas jek lagik mkn durian…rasa nk serang kampong adik je..nk g serang kebun durian..hahhaha…apa2 pun thanks adik & ibu 4 durian ari tu…betul kata adik..durian tu memang tip top…huhhh….

Lupa lak…ari tu teringin nk makan kek Secret Resepi..akhirnya baru ni dah dapat makan jugak..hahahaha..thanks a lot coz blnja kek 

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks