Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Seindah Pelangi~

on Sunday, October 25, 2009

Saya nk menaip...tp saya xtau nk tulis ape...

Saya tgah bosan...tp saya xnak siapkn kerja2 yg berlambak ni :P...

saya nk old life saya balik...tp saya sayang ngn life saya skang nie...

My life now is full of joy and happiness...so why would i trade it for anything else...

Saya sayang+cinta life saya skang,
so i pray hard for it not to go away...

ermmm..

Kalian tahu tak??? untuk mendapat sesuatu, bukanlah mudah..ibarat mencapai pelangi diangkasa..sukar..penuh rintangan dan mmg teramat mustahil. tpi kamu tetap boleh mewarnai impian kamu itu didada kanvas. lukisan yang hampir serupa dengan pelangi sudah benar2 memberi kepuasan bahawa kamu sudah memilki sebuah pelangi!

dalam dunia ini, terlalu banyak rintangan yg terpaksa kita hadapi. kamu pernah rasa dunia ini tidak adil? sy pernah berasa begitu. tapi inspirasi terus mekar dlm diri saya. melonjak semangat saya untuk terus tersenyum walaupun dunia tidak lah seindah cerita dalam novel atau fantasi.

jadi, teruskan perjuangan, binalah impian dan pastikan impian kamu itu boleh dicapai. jika tersadung atau jatuh dimana2, bangkitlah. kerana hidup kamu adalah usaha kamu untuk mewarnainya.

bak kata org indonesia " persetankan saja masa silammu dan kata2 manusia!"
macam budak2 main lari2. berlari dan terus berlari. kalau kamu tersungkur, gelakkan saja kepada diri kamu. kata kan pada dirimu, " kalau aku tidak tersenyum saat aku terjatuh, siapa lagi kan tersenyum padaku. jika aku tidak bangkit sendiri dari sini dan terus berlari, siapa lagi kan memimpin diriku untuk terus menang perlumbaan ini"

dunia ini cume sementara. deritanya sekejap jika kamu mahu bahagia selamanya di sana..
cinta lah yang mewarnai dunia kita jadi warna2 pelangi yg indah. dan kamu, saya, dia adalah sebahagian dari dunia ini. semoga terus ceria...

4 comments:

capricorn82 said...

bersyukur dengan ape yg ade sekarang..

Aida Arisya said...

yup betul tu...sentiasa bersyukur atas kurniaanNya :)

|L|e|o| said...

aida suker sgt ckp indon...blh r lps ni kawen dgn org indon :p

Aida Arisya said...

blh2..klu pasha nk masuk meminag..hahahha

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks