Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Indahnya Beraya Di Desa~

on Sunday, October 4, 2009

Salam lebaran buat semua teman2 yg tak jemu2 mengunjungi blog saya...Memandangkan kita masih berada di bulan Syawal rasanya masih belum terlambat lg nk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA buat semua...dah lama jugak saya tak update blog ni..maklum laa..sibuk beraya..

Raya tahun ni cam rasa kurang je kemeriahannyaa...bkn saya je yg cakap..ramai yg cakap camtu..Mybe orang zaman sekarang tidak memanfaatkan hari raya dengan betul...saya beraya di kampung selama 1 minggu(18/9-26/9)..bergerak dari KL 18hb mlm pukul 9pm...sampai pukul 4am...alhamdulillah sepanjng perjalanan pergi & balik KL xde kemalangan yg berlaku...yang bestnya raya tahun ni dapat wish dr SOMEONE dari One Utama after show dia tuk program Sampaikan Raya TV3...tak sangka lak dia call...Then 1 lg..raya ke5 baru2 ni kakak kesayanganku dah bertunang...alhamdulillah..semuanya beerjalan lancar...nanti nk share kn sedikit gambar2 raya & pertunangan kak dah :)

*My Happy Famly on Pagi Hari Raya*

*Wif My Lil Brother - Muhd Hilmi Hafiz~


*Raya ke3*


*Di Hari Pertunangan Kak Dah*


Ok laa sampai di sini dulu cerita & photo tuk ari ni...jmp lagi di lain entry..
Wassalam

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks