Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~Person Make Me Smile~

on Tuesday, February 8, 2011

Assalamualaikum...tak jawab dosa jawab sayang...hehehe copycats Maria Elena punya tagline sat :P

BTW...I kalau tgh bosan ker sedih ker...tensen ker...boring ker...I suka baca blog orang & tgk video..yg penting video or blog tu boleh buat i tersenyum & appy...klu dr I punya HP video my lil boyfren aka my cazen laa jd koleksi...yg pasti klu tgk video dia i mesti tersenyum..cuteee sgt okeyyy...He's Danial Haikal(nama manja ku panggil Nial :P) antara cazen yg paling rapat dgn I...klu balik kampung x leh berenggan...klu suh tido rumah dia lagi suka..nak2 klu I umpan nk kasi main PSP...hahaha..laju jer..ni pun nk record video I umpan nk kasi dia main PSP..hahaha...layann jer laa ya Nial...i love u moreeeee boyfrennn...sblm nk tdo mesti tgk video dia....

Kantoi Versi Danial

Imam Muda - Danial

Satu lagi I suka baca blog & layan video Maria Elena sangattttt kelakarrr okeyyy it's inspiring me so much and you are so cool...ni antara blog yg i selalu baca...tiap kali tgk video dia pasti i gelak sorang2 kat dpn lappy ni..nsb baik org x cakap i gila..hahaha..you always make my day Maghia..you so funny..oshem poshem..i lebiuuuuuu...xoxo

Jom layan video ni

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks