Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Busy Women Not BusyBody~

on Wednesday, January 18, 2012

Lot’s of thing to do 2-3weeks ni…from end of last year till now…maybe berlanjutan sampai bulan dua selagi tak settle auditing ni…boleh dikatakan tiap-tiap malam kerja sampai kul 11mlm…sampai department lain kata “hamboiii masyukk laa korang 2 bulan ni” hahahah masyukkk masyukk gak..tapi penat dia boleh tahan laaa..sampai sakit kepala otak dibuatnyaa…tapi takpelaa..sekali sekala…alhamdulillah ada gak rezeki lebih buat famly & buat simpanan tuk kenduri esok-esok…hahaha..ye laaa mana laa tau kan..kalau tiba-tiba muncul “Mr Right” and he say “would you merry me?”..and I said “Yes..I do Ido I do I do do do do do”…hahaha verangannnn jap…

Sebenarnya bagus gak sekarang ni saya busy ngan kerja…lagi pun bersesuaian dengan saya punya azam & misi tahun ni…nak FOKUS ngan kerja & menjadi seorang yang COOL…so saya tak de masa nak pikir benda lain…benda-benda yang boleh menyakitkan hati & buat jiwa kacau..xde masa nak melayan perasaan yang kadang-kadang entah pape jer laa…Alhamdulillah..sedikit sebanyak saya dapat kurangkan semua tu…so fikiran saya hanya tuk kerja…that why laa “I LOVE MY JOB” hahahaha

One more thing..dari semua ni saya dapat pelajari sesuatu…time-time camni laa kita tahu mana yang betul-betul sentiasa bersama kita…saat kita happy & sedih…saat kita ada atau ketiadaan kita..siapa yang perlukan kita & tak perlukan kita…thankss buat yang ALLERT “KETIADAANKU” beberapa ari ni & bertnyakan khabar either I’m okey or not!!…and thanks for sharing story & kisah-kisah terkini tuk saya…THAT IS WHAT FRIEND FOR ryte?? walaupun tak tahu apa yang berlaku..but u always keep update to me..walaupaun tak bersama..kurang-kurangnya saya mampu tuk menjadi pendengar yang setia & merasai kegembiraan & kesedihan bersama…so tak de laa saya ni ketinggalan keretapi kan..hehehe..thanks for keep me part of your life…..

Dalam busy-busy saya..sempat jugak luangkan masa tuk berfutsal ngan kawan-kawan setelah beberapa kali saya tak dapat join…almaklumlaaa busy women..heee..sorry darlingz..I promise after Feb ni saya takkan miss out lagi k…peace….dalam pada tu sempat gak g melawat my ibu angkat kat klang..dah lama tak lepak sana…alhamdulilliah beberapa minggu baru ni habiskan masa kat rumah Ibu di hujung minggu…thanks Ibu & adik for ur time….AND yang paling penting sempat jugak memerah keringat membantu persiapan pertunangan…Doakan majlis minggu depan berjalan lancar…Aminnnn…opssss jangan salah faham pulak nanti..NOT ME!!! Heee Di Doakan moga kebahgiaan milik korang berdua…I’m happy for you…LAST BUT NOT LEAST yuhuuuu Terengganu here I come!!!!..nak balik kampungggggg

{Hidup yang tak miliki tujuan lebih jauh menakutkan daripada hidup yang tidak mencapai tujuan}

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks