Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~OMBAK RINDU Mengganas Di Pantai Dungun~

on Tuesday, January 24, 2012

Pantai Teluk Lipat Dungun kelihatan seperti biasa pada hari-hari biasa sebelum dilanda ombak air pasang besar..Baru-baru ini OMBAK besar luar biasa melanda perairan Pantai Teluk Lipat yang mengakibatkan kerosakan teruk jalan raya yang merupakan laluan utama ke pantai ini...Boleh dikatakan hampir 80% jalan di pukul ombak besar..
Kejadian ombak besar yang di sifatkan tsunami kecil melanda perairan pantai Dungun bukan lagi fenomena baru bagi penduduk di sini..Namun, kejadian ombak setinggi kira-kira lima meter sehingga melintasi jalan raya utama di kawasan peranginan Teluk Lipat pada malam tersebut mencemaskan peniaga berdekatan kerana kawasan perniagaan mereka digenangi air laut sehingga mencecah kira-kira 0.25 meter.
Sekian berita pukul 12.30am...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks