Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Anda Di TAG~

on Wednesday, August 12, 2009

1.Apa perasaan anda skrg??
bab kata pakcik ASTRO...macam2 ada..huhuhu
#Terkejut - sbb pg td baru dengar berita kematian Ustaz Asri Rabbani..Alfatihah..moga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg soleh & dirahmati...
#Sedih - Tiba2 teringat lagu "PERGI TAKKAN KEMBALI-RABBANI" terus teringatkan SOMEONE yg dah xde...sbb 1st lagu ni keluar dulu time tu laa someone tu PERGI...tiap kali dengar lagu ni mesti menangis & teringt kat dia..."moga kau bahgia disana" :(
#Happy-sebab adik dah beransur sihat...risau masa dapat tahu dia x sihat balik...tp kali ni nasib baik ibu ada...ada gak org tgk2kn...
#Rindu-rindu kat kg..rindu kat famly..rindu kat ibu & adik...nanti ye kita jmp :) apa2 pun saya sayang kalian semua....

2.Saya nak makan???
nk mkn ABC special kat seksyen2 Shah Alam..gerai yg tour ari tu...huhh balik tour tu smpi skrg masih teringt lg kat ABC tu :P

3.Saya tak suke??
saya tak suka!!!saya paling x suka org yg mengkhianati sahabat....tikam belakang..depan cakap lain blkng ckp lain..huhhhh....
ermm satu lagi..saya x suka klu dapat tahu ada org buat adik saya sedih & sakitkan hati dia..huhh...sbb apa2 pun nanti kakak dia akan tahu jugak...so BEWARE !!!..hahaha

4.Impian saya??
impian saya ingin hidup bahgia disamping famly & insan2 yg menghargai, menyayangi serta menerima diri ini apa adanya....

5.Saya harapkan??
saya harapkan cam apa yg SOMEONE tu harapkan :)u know what i mean... :)

6.Jika saya boleh putarkan masa??
andai dapat ku undur masa....nk kembali ke zaman masa study kat KUSZA dulu...hidup dlm ketenangan & kedamaian..hidup dalam berkasih sayang sesama insan tanpa perasaan iri hati...keakraban UKHUWWAH yg begitu INDAH..mmg x dpt nk cari kat tempat lain....betul kata lecturer ku...UDM skrg x cam KUSZA...unik...KUSZA lg best...rindunyaa saat itu :)sapa yg pernah berada di bumi KUSZA ketika itu je yg akan dpt merasa begitu indah & uniknya suasana di sana :)

7.Saya pada 10 tahun akan datang???
10 tahun akan dtg..awat yg lama sangat tu...ermm time tu rasanya..klu dah ada "MR RIHGT" yg telah mengetuk pintu hatiku..maybe time tu sedang bahgia bersamanya & anak2..ahakssss :) wahh berangan ni...insyaallah...mudah2an...

8.Handphone saya adalah sebuah
hp saya adalah buah hati saya..sbb dlm tu ada segala2nya...kiranya sebuah peti ajaib gak laa..hahahhaha

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
caya tak klu saya cakap ~ SAYA TAK PERNAH BERCINTA ~
huhhh mesti korang x percaya kn...tp bab kata dato ct " PERCAYALAHHHHHHHHHHHHH..."
cayo laa ckp den!!!..tp klu Secret Admire tu ada laa...kiranya Cinta Dalam Hati je..huhuhu...dulu laaa..zaman blajar...teringt lagu "si baju hijau"..ahakss

10.Saya suka pada??
saya suka pada apa yg ada pd diri saya skrg...ermm mybe ada yg perasan..mybe jugak x perasan..tp i'm happy know..happy dgn hidup sekrg...rasa lebih dihargai & disyngi..bkn nk kata hidup sblm ni x happy..happy jugak laa..tp hmmm camtu laa...xde yg paham...so biar paham2 sendiri laa...demi menjaga hati semua org x yah crite laa..sbb selama ni pun makan hati sorg2 jek xde sapa pun yg nk amk tahu..sbb tu saya lbh suka amk keputusan berdiam diri dr berkata2...klu berkata2 ramai pihak yg terluka....klu berdiam kita sorg je terluka x pe laa... :P

11.Kawan-kawan saya???
saya SAYANG kawan2 saya...dr kecil..tadika..sekolah rendah..sekolah menengah..universiti smpi laa saya bekerja ni...cam2 sahabat yg datang & pergi dalam hidupku...tp saya menghargai sahabat2 yg datang pd saya & terus bersama saya menempuh suka duka bersama dr dulu smpi skrg...bkn cam istilah sahabat "Touch & GO" ok....terima kasih buat teman2 yg sudi bersahabat dengan saya..saya klu seseorng tu dah jd kawan saya..smpi bila2 pun dia ttp kawan saya...walau apa pun dia dah buat pd saya..saya tetap akan terima & anggap dia tu kawan saya...dengan satu doa & harapan..agar dia tahu ERTI SAHABAT...so skrg ni..korang laa kawan2 saya :) i luv u all...thanks 4 being my friends & always be with me...

12.Pernah dikhianati??
ermmm pernah sangat..selalu...tp cam biasa laa..saya selalu buat2 x tahu klu ada org mengkhianati saya..malas nk pikir..buat laa apa korang nk buat...hidup tetap saya teruskan...tp AWAS..korang ingt saya berdiam tu saya tak tahu & saya suka...cuma saya malas nk amk port je...x suka nk besar2kn cerita...so saya diamkn saja & berharap suatu hari ni org tu akn insaf..tp klu makin saya diam makin dia buat tu xtau laa nk ckp camne...biar Tuhan yg membalasnya...hukuman Tuhan lebih adil dr hukuman manusia :)

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
ooo ni blh copy ayat td :)
so saya diamkn saja & berharap suatu hari ni org tu akn insaf..tp klu makin saya diam makin dia buat tu xtau laa nk ckp camne...biar Tuhan yg membalasnya...hukuman Tuhan lebih adil dr hukuman manusia :)

Senaraikan 8 orang untuk di tag
klu dah takde kerja tu sila2 laa yek..klu dah pernh menjwb soklan2 ni abaikn je laa ye..klu blm baik korang jawab...
1)kak hezrin - haa td ckp malas nk buat kerja kn..nak amk buat ni...
2)Mira - haa sebelum fly ke egypt tu baik jawab tag akak ni....
3)Cik Na - nampknya cam dah makin busy ngan business internet skrg...ada masa jawab ekk
4)kak zue - tgh busy ngan tender ekk..jawab laa klu tensen buat tender..hahahha
5)ermalina - asyk erma je yg tag..nah buat....
6)kak wani - tgh pree kn skrg..nah jawab....
7)kak zai - tag kak zai gak laa....
8)kak yana - baru pndh tempt kerja kn..mesti tak busy..nah amk kerja baru..hahahha

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks