Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Jawab 2 Tag Lagi~

on Friday, August 28, 2009

Ari ni kerja dah settle..baru laa blh nk menjawab tag2 yang tertangguh :P

1) Tag Dari Pejal

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :-

1.Dak ni nama panggilan dia PEJAL...
2.Kenal melalui Fun Corner :P
3.dia ade kamera DSLR..hikhikhik...
4.Kerja ngan Air Asia :)
5.Suka tangkap gambo....maklum laa dah jd photographer skrg :P

Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
1.Suka layan lagu2 jiwang...sbb mendamaikan....
2.Suka berangan..hahahaha...
3.Seorang yg caring & pendengar yg setia..hahaha...ada someone laa ckp :P
4.Saya sangat sayangkan famly & kawan2 saya....tanpa mereka saya xde d sini...
5.Saya pun sangat sayangkan 'Adik' saya...only we know how we need each other...

Nyatakn 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnyatakan :-

1.sms & call ngan org tersayang
2.on9..facebook ke ym ke..apa2 laa..janji melayari internet
3.tgk tv..lagi2 klu cerita sedih2..mmg banjir laa rmh..hahahhaha
4.gigit tangan adik yang bongsu...hahaha yg ni mmg dari dulu klu balik kg dak tu mesti kna gigit sampi tinggalkn kesan kat lengan dia..kihkihkih...dia pun meralakan je sbb dah tau sgt perangai kakak dia yang mental ni :P
5.drive-g jalan2 & shopping..klu xde duit window shopping je laa...

5 orang penerima tag yang seterusnya :-
1.kak hezrin - dah siap wat kek jwb ni lak ye :P
2.myra - blm g egypt kn..leh jwb lagi..hikhikhik
3.kak zai..
4.kak wani
5.jawb laa sesapa yg blm jawab lg :P

2) Tag Dari Kak Zue

1) saya suka.....
a) drive kete g jln2
b) berangan
c) chit chat :P
d) baca sms2 dr someone...

2) pada masa ini saya sedang berfikir tentang....
bestnya dapat makan masakan ibu lagi dan lagi dan lagi...masakan ibu mmg tip top...betul ckp adik... :P

3) bila rasa tension saya akan...
a) drive kete
b) sambil pasang radio kuat2
c) nyayi sorg2 dlm kete
d) main game

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
a) bila teringt kata2 someone pdku...mmg xkan lupa smpi bila2...:P
b) bila dapat call & sms dr someone :)
c) bila teringat saat2 indah bersama someone
d) bila tengah bahgia laa..gerenti tersenyum sampai ke telinga :P

5) 3 perkara yang buat saya menangis...(laa 3 je ke...sbb bnyk perkara yg buat saya nangis before this...huhuhu)
a) bila ada yg menyakiti hatiku..mmg slalu laa...
b) bila baca yassin & teringt kat arwah abg :( terus tersedu2 sambil baca...
c) bila tgk org yang kita sayang menangis & bersedih :(

6) kalau saya ada rm100k....
ermmm 100k...bnyknyaa...cam2 blh buat...tp masalahnya x dpt..so x nk laa pikir lg..dah dpt nanti bru pikir ekk :P

7) sila beri 3 nama untuk di tag...
a) myra
b) pejal - nak asyk ko je yg mengetag gwa...
c) kak hezrin

2 comments:

~WaNi~ said...

aida,k wani tu akak ke?ekekekee...

Aida Arisya said...

ye laa..kak wani mana lg..hikhikhik

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks