Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Aku Adalah Aku by Melda Ahmad~

on Sunday, April 17, 2011

Single terbaru Melda Ahmad - Aku Adalah Aku

Wuuuu Wuuuu

verse 1
Lafazkanlah kata dari hatiku
Terangilah gelap gulita hati
Fahamilah maksud kata lagu ini

verse 2
Tenangkanlah jiwa yang bergelora
Hentikanlah kerunsingan ku ini
Tutupkanlah jendela oh naluri

verse 3
Hidup bagiku sesuatu yang indah
Yang tak ternilai kenikmatan dunia padaku
Oooo

Chorus
Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Ke mana saja ku bawa jua ke dalamnya
Pasti ku pasti yakin pada semua

Jika bisa ku kecapi kehidupan ini
Akan ku pasti yang terbaik untuk diriku
Tiba masa untuk aku berdiri sendiri
Aku adalah aku sebenarnya

Ulang verse 2 & verse 1

verse 4
Lepaskanlah sayap impian
Bawalah ku terbang tinggi

Ulang Chorus

Sebenarnya
Tiba masa untuk aku berdiri sendiri
Aku adalah aku sebenarnya
Oooo Wooo
Sebenarnya

Ikuti perjalanan pencarian Gadis Semasa Sunsilk di Facebook Gadis Semasa


Sedikit Info about Melda Ahmad
Imelda Ahmad, 23rd October 1991. She was born in Pahang Darul Makmur and hs been growing up in Shah Alam. She started active on singing since Primary school and had won a few competitions. Currently, she's taking a dip in music (UiTM) major in vocal. KIMIA and PUTUS was played by her friend remorer aka ADI (KUGILALENSA). People started to know her, since 'Kau dan Aku' SUGAR LOVE COOKIES feat Melda Ahmad started spinning on the radio. She has been audited by Saleh Sugarlovecookies on 2008 and they (SLC) like her! Later, Kau dan Aku released..

p/s: Untuk mengetahui lebih lanjut perkembangan Melda boleh LIKE FANPAGE IMELDA AHMAD

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks