Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~One Day In My Life~

on Monday, April 18, 2011

I am wondering... where I can find more hours in my day to do everything I want to do..hehehe..Hidup ini sangat bererti bagi setiap insan, hargailah setiap detik yang berlalu dalam hidup ini...Setiap detik yang berlalu adalah sejarah buat kita...Kerana hidup adalah perjalanan..

It's a journey of my life and what is happening all around me..stop by for awhlie and have fun..theeeee

Last Saturday..after zohor g jalan-jalan One Utama jap...ada CLEO BACHELORS PARTY
Host by Julie Woon
50 CLEO MOST ELIGIBLE BACHELORS 2011...OMJeyyyy my Papa Sam pun tercalon..but so sad..dia tiada d situ...belum balik dari korea kot...yang ku jumpa Nazim, Hafidz & Naqib..lain2 semua tak kenal..hahaha
 Jumpa Hana Tajima..Cun kn dia ni..tp segan lak nk borak lama-lama ngan dia..hahahaha
Lepas tu g makan kat Rasta..jumpa my Kakak Pooja (Fouziah Gous) yg chumilll...sempat borak2 sembang2 ngan dia...thankss kakak dtg kat meja kami..hehehe
After makan2..lepak2..borak2 kat Rasta(lama gak laa duk melepak kat RASTA..hahaha) dah dekat kul 6 terus ker Konsert Gadis Semasa Sunsilk
Meet Sis Nina (Misz Nina)...sweet jer dia datang temankan Noh..coz Hujan pun perform..
With Yuna..suka tengok persembahan dia on stage..tak jemuuuuuu..sing together2 "Dan Sebenarnya" teringat masa mula2 Yuna baru nk masuk industri...masa tu event 3R...ramai2 nyanyi sama2 lagu Dan Sebenarnya..meriahhh jer...
With Melda Ahmad..that is becoz i'm here..heeee...greattt job adikku..1st step into your future career..congrat..moga bintangmu terus bersinar mewarnai industri..
With Melda & One Nation Emcee
With Ella..you rocking my day kak ella..memang tak puas tengok persembahan dia...sentiasa bertenaga...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks