Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~Great Day~

on Tuesday, October 4, 2011

Tengahari gerak ker Great Eastern Mall sempena "Chocolate Cake Fest"..tak tau pun event apa sebenarnya...pergi pun sebab ada Shila Amzah..tu pun dah cam malas-malas nak g sana pada awalnya sebab sorang-sorang..tapi redah jer..hikhikhik...Boleh tahan ramai gak laa artis yang datang memeriahkan event charity ni..diaorg bertindak sebagai sales cake hikhikhik...RM 15 satu slice..ada beberapa hotel sekitar KL yang mengambil bahagian...hotel mana yang habis jual dulu dikira pemenang no 1 dan seterusnya..hee saja suka-sukeee...Antara artis lain yang kelihatan Memey Suhaiza, Aisyah Sinclair, Fouziah Gous, Iqram Dinzly, Tasha Shila, Kencana Dewi, Puspa, Nubhan, Intan Ldyana, Fathia, Fazly Zainal, dan ramai lagi artis lain yang ku tak kenal namanya..hahahaha...
Part paling best...ku masuk-masuk dalam tu nak mencari Fouziah Gous bila dengar ada orang sebut dia datang..terus je melilau cari dia...sekali dia nampakku..tak sempat ku nak panggil & cakap apa-apa lagik dia dah panggil "ehhh awakkk...awakkk..mai laa sini..beli laa kek dari saya..." adehhh ku terperangkap...bukan masuk nak beli kek pun sebenarnya...hahaha...bukan main ku larikan diri..dia kata tak beli jangan amik gambor...hadoiii laa kak pooja ni...terus merayap ke lain jap...*konon2 merajuk* hikhikhik..lepak tu duk ulang alik situ nampak jer dia terus panggil..."Kakakkkk nk amk gambar"...terus dia tarik muka majukkk dan kata "tanakkkk...x beli kek tanakk amik gambar" arghhhh stress jap dia siap ngadu kat intan ldyana lagik..dah laa lama x jmp dia...dua tiga kali laa panggil dia larikan diri...sabar jer laa kak pooja ni....last sekali sebelum dia nak balik...setelah puas ku pujuk rayu baru laa dapat..tu pun siap ku kena cekik ngan dia dulu baru bergambo....sabar je laa kakakku sorang ni...susah gak pujuk dia merajuk ni kan..hahaha..apa2 pun suka sangat...cute gak laa kak pojaa ni merajuk rupanya..hahahhaha

2 comments:

Ermalina said...

dasyat la artis ni.. haihhh

Aida Arisya said...

sape artis :P

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks