Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Himpunan Sejuta Belia~

on Monday, May 30, 2011

Himpunan Sejuta Belia berlangsung selama tiga hari di Putrajaya bermula hari Jumaat, Sabtu & Ahad…saya Cuma berkesempatan ke sana pada hari ahad jer…tenghari jugak laa kami gerak..around kul 12pm…sampai2 putrajaya g makan2 dulu kat Taman Warisan Pertanian..lps tu baru ker destinasi seterusnya…besar giler kawasan dia..penat kot nk jalan dr hujung dunia ke hujung dunia..bayangkanlah dari Persint 2, 3 & 4..perghhhh..kurussss den klu camtu..dah laa cuaca dia panas…menguji kesabaran gak laa..hikhikhik…banyak giler orang jual barang2 & pakaian…booth2 pameran pun ada...akhirnya terbeli jugak…hahaha…beli skirt jer sehelai..ahaksss…klu ikutkn hati cam banyak jer lagi nak d beli..hahaha…semua cantik2 kot….
Lepas tu ke booth muzik aktif…Shylla Amzah ada perfrm kat situ..bnyk jugak dia nyanyi…hoyehhh saya suka..lps hbs dia perfrm round2 ngan diaorg jap…lps tu kitaorang gerak ke tapak Jom Heboh..misi mencari Leya…tp first2 sampai jmp group TIGA yang di anggotai oleh HANA, STEPH and FAZZ…nk tau detail pasal TIGA klik DISINI …yeayy dapat cd single diaorg..thanks Ash…lps tu baru gerak ke pentas Jom Heboh..nampak Leya & hubby dia dah nk balik..smpat jumpa & borak2 sekejap jer…xpe laa yg pnting dpt jmp…hehehe..

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks