Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~KiTa TeNgok PeNyu TeLor~

on Wednesday, July 6, 2011

Salam 5 Syaaban 1432 Hijrah...Lagi 25 hari lagi kita nk menyambut bulan RAMADHAN...sudahkan anda mempersiapkan diri,rohani & jasmani...sama2 kita mencari & mengapai kemanisan ramadhan pd kali ini..Insyaallah...

Bukak-bukak FB tiba2 nampak pict ni kat adikku punya FB...Ini semalam punya aktiviti...

Uwaaaa so jeles..diaorg semua tgk penyu telor...selidik punya selidik..adikku kata pukul 2am my uncle call..katanya Pie(Ank dia yg uruskn homestay dia kat pantai) cakap orang yang jaga pantai bgtau kat dia penyu naik mendarat....so apa lg..kul 2am tu jugak laa my uncle call suruh datang homestay tengok penyu...budak2 ni apa lagi..pantang dapat peluang..hahaha kul 2am pun jadi...
Ketibaan penyu yang dinantikan....syuhhhhh diam semuaaa
Operasi menggali....ramainyaa penonton penyu kata...bkn nk tolong aku..hikhikhik
 Haaa nampak tak....dah mula bertelor
 Imie buat pe tu???
 Ayah De ku sempat landing sebelah penyu..lambat sangat kot tunggu...hahaha
 Lorr adikku dah tangkap penyu dah...kacau daun betul penyu ni cakap
 Seronoknyaaa my mom & my lil bro...hmmm jeles...wish i'm here to see moment2 indah ni...
 Group photo..hahaha sronok lending atas penyu nampak
 Ini laa hasilnya...Jom pakat bilang...123 bijik semuanya telor ni
 Penyu dah nak pulang ke laut meninggalkan telornya d darat sekitar jam 4am....
Adikku peace say goodbye to penyu..see u again..again..& again...jangan lupa dtg lg yaa..hikhikhik

Seingat saya laa kan..saya berpeluang menyaksikan penyu mendarat zaman kecik2 umur 7-8tahun...fuhhh dah lama giler tak menyaksikan saat-saat indah ni..dulu selalu berkhelah tepi pantai..dapat laa tgk penyu mendarat...Ni semua pict amk dari adik punya FB..hehehe...kbetulan penyu ni mendarat depan homestay my uncle...ohhh bestnyaaa....nk balik ganu tgk penyu telor jugakkk...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks