Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Sedetik Muzik~

on Saturday, July 23, 2011

Buat semua penonton setia TV3, stesen TV popular ini akan membawakan kepada anda sebuah konsert mini istimewa iaitu “SEDETIK MUZIK” yang akan disiarkan pada bulan Syawal nanti.

Program berdurasi 60 minit ini akan diwarnai dengan persembahan daripada artis-artis senior digandingkan bersama bakat-bakat baru yang akan mendendangkan lagu-lagu hits dan popular yang bakal memeriahkan lagi suasana Aidilfitri anda nanti
Dihoskan oleh Fara Fauzana, konsert ini bakal menggandingkan 5 orang artis baik dari generasi lama mahupun yang baru.“Sedetik Muzik” menampilkan nama-nama yang bakal mengegarkan pentas seperti Shila Amzah, Datuk M. Nasir, Datuk Khadijah Ibrahim, Azlan & The Typewriter dan Black. Masuk adalah percuma dan korang boleh berpakaian kemas.
Shylla Amzah
Datuk Khadijah Ibrahim
Azlan & The Typewriter
Datuk M Nasir
Black
Kalau mahu sama-sama memeriahkan rakaman program raya TV3  “SEDETIK MUZIK” anda semua boleh hadir di rakaman yang akan berlangsung pada:

Hari/Tarikh : 24 Julai 2011 (ahad)
Waktu        : 8.00 malam
Tempat       : Sri Pentas 2, Tingkat 5, Plaza Alam Sentral, Shah Alam

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks