Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~Akustika Raya With Shylla Amzah~

on Saturday, September 24, 2011

RAYA KE-20 Potluck Akustika Raya bersama Shylla Amzah & Famly...bertempat di kediaman beliau....semua berbaju raya..bermula jam 3pm hingga ker lewat malam...as usual kami laa orang pertama sampai dan orang terakhir balik..hahahha
Bermacam-macam juadah...sampai my tummy full...erkkk alhamdulillah...TQ Allah atas rezeki yg di berikan...
After makan-makan, macam biasa laa..akustika sessi pertama.
Penonton-penonton setia...Guess who come??nampak tak gambar atas ni...yuhuuuu my papa Shaheizy Sam pun datang tau...baru semalam lepak-lepak ngan papa...ari ni jumpa lagik..ahaksss..sukeee..sukee..sukee...
Akustika sessi ke2..berubah posisi lak
Lepas tu makan angin kat luar rumah lak sambil bergambar
Masuk balik sambung makan..yeayyy my kembar pun datang...hikhikhik..tq for coming...ahakss..akhirnya jd jugak datang setelah dipujuk rayu..cewahhh
Lepas maghrib sambung balik akustika...lepas tu antar papa nak balik..sblm tu bergambar dulu ngan papa & kakak....
Tengah layan sha duk nyanyi tiba-tiba sampai satu kereta..ingatkan Uncle Nd lala balik..rupa-rupanya Kak Lisdawati datang nak ambil anaknya (kawan syada)...sempat gak borak-borak sambil teman kak lisda makan..boleh tahan ramah gak kak lisda ni
Thanks a lots, Uncle Nd Lala, Aunty Zie, Shylla, Syafiq, Shahir & Syada

p/s : video akan di upload kemudian..hee

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks