Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

{Part 2} Riang Ria Aidilfitri 2011

on Tuesday, September 6, 2011

Kepulangan Yand Di Nanti
RAYA KEDUA awal-awal pagi dah bangun nak pergi beraya di Kuala Terengganu sekali ngan nk g "bermadah" bukan madah berhelah tau..bab kata orang-orang tua nk g jeputtt...lebih kurang 10 buah rumah jugak laa kami singgah..semuanya sedara mara my mom & my dad...seronoknya tahun ni dapat beraya kat Losong..rumah sedara-mara my dad..dah lama x beraya ke sana...yang bestnya kalu beraya kat losong x kira umur..tetap dapat duit raya..muahahahha...yeayyy i'm 27 yrs old..but masih dapat duit raya...sheronokkkk sangat..hikhikhik..
Raya ke2 x banyak bergambar coz g bearaya rumah oranng...segan pulak nk bergambar..hahaha..dah laa jarang jumpa..setahun sekali pun belum tentu :P
RAYA KETIGA beraya sekitar Dungun jer..beraya rumah YB & jiran-jiran lama sekali g "bermadah" lagi..hahaha..tak habis-habis bermadah..ada jugak yang nyanyi madah berhelah jap lagi...

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks