Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House



Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

~Hari-Hari Hari Raya~

on Monday, September 26, 2011

With Tuan Rumah : Kak Min, Danny & Danish
Sabtu yang agak kelam kabut..pagi-pagi kul9 dah kuar ada meeting sampai kul1.30pm..lepas tu terus ker Alam Damai Cheras for open house rumah Kak Yasmin (Mama Dania)..
Dania
Actually sejak Dania dapat adik baru lagik mama dia suruh datang rumah tengok baby...tapi x berkesempatan...baru-baru ni diaorang buat open house skali ngan besday Danish..tu yang Kak Min invite...Bab kata orang rezeki jangan di tolak..ahaksss...nasib baik laa senang jer cari rumah dia...kalu sesat menang lagi kelam kabut laa jawabnya...dah laa nak cepat coz petangnya ada agenda lain :)
Banyak jugak menu yang di sediakan..nampak cam best semuanya..tp yang ku makan fettuccini carbonara & satey jer..x laran nk makan nasi tomatto...hahaha..tp fettuccini carbonara yg kak min buat ni memang best giler..lain kali klu datang nk request suruh buat lagi laa..hehehe..x malu kn :P..Btw thanks Kak Min & Famly atas jemputan & hidangan yang lazat...nanti free saya datang lagi :)

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks