Aida Arisya In D' House

Aida Arisya In D' House
Pada Yang Esa kupohon... agar apa saja yang kubicara, tidak menjadi racun untuk sesiapa, tetapi penawar hati dan budi. Pada Mu Tuhanku... kupohon kekuatan agar jejariku mampu untuk menghulurkan sesuatu, yang akan menjadi halwa minda buat yang membaca bisikan hatiku. Berbicara setulus kata. Berkata dari hearty yg indah berbahasa..~ Kata-kata bukan dusta tp, patah-patah yg puitis ikhlas dari jiwa yg ada!! BlOg ini memberi peluang insan yg kerdil menuturkan bicara seketika selagi ada dayanya!!~ SEUKIR SAYANG, SECANGKIR KASIH, & SEKELUMIT CHENTA!!~

Followers

CLICK ME!!!

There was an error in this gadget

~Tetamu Malam~

on Sunday, September 18, 2011

Adehh tajuk macam mengerikan jer..ahaksss...ni kesinambungan story wedding my brother okey...entry yang lepas baru story pasal kenduri siang...so biasa laa buat knduri kat kampung..nak-nak kalu kat rumah..sah-sah sampai malam laa tetamu tetap ada...ada jugak kawan-kawan abang yang tak dapat datang siangnya..so diaorang datang malam..

Aunty, Ariesha, Aisyikin, Ma
Ariesha & Asyikin
Aunty saya yang datang malam...siangnya dia ada kenduri d kuala terengganu..tu yang malam baru sampai...Sampai-sampai jer tgk Ariesha & Aisyikin jer ada...danial dgn uncle dia blm sampai...
My Lil Cute Princess Nadhrah
My Love Lect & Hadeef
Dah 3 org ank buahku, Najla,Hadeef & Nadhrah
Termasuk lah lecturer kesayanganku Cik Ina & Suami & Anak-Anak...thanks a lots cik ina yang datang jauh-jauh semata-mata kenduri abangku..padahal suaminya En fauzi kul 6pm tu baru habis kerja...tu baru abangku kawin...kalu saya yang kawin x tau laaa...apa2 pun terharu sangat...ni yang makin sayang ni kat Cik Ina..hikhikhik..u are the best lect i have...seronok melayan telatah najla & hadeef..kecoh satu rumah duk gelak tgk telatah hadeef..kelakar jugak jdnya...
Sampai2 benda ni yg dia cari dulu
Lama jugak laaa dapat borak2 & sembang ngan cik ina..lewat jugak diaorg balik..seronok sngat...skli skala duk lepak lama2 cam study dulu2 :)..hantr lect ku kat bawah nak balik tiba2 sampai laa my lil boyfie ni..Danial...turun kereta berlari salam dgnku...terus lesap masuk rumah cari PSP..hadoiii sabar jer laa Danial ni..makin encem & makin notty...
My lil boyfie Danial
Asyikin & Darwish

Done with my bro wedding..

RAYA KE-TIGABELAS  konon-konon nak balik KL awal-awal pagi...sekali pukul 12tghri jugak gerak coz tiba2 laa pulak 2 tayar kete bocor..tak pasal-pasal melayang 2ratus lbh tukar tayar baru..sabar jer laa...dah siap antar bengkel terus gerak menuju ke Kuala Pilah antar adik & kawan dia kat Matrik...sampai KL kul11.30pm jugak laa..phewww penat drive tanpa henti..alhamdulillah semuanya selamat..

next entry #Hantu Bonceng

0 comments:

© Copyright by Memori Tercipta | Template by BloggerTemplates | Blog Trick at Blog-HowToTricks